Bra billiga Damasker

Inka-90

Trådstartare
Mitt fullblod behöver ha skydd på sig i hagen, han kommer in med nya småsår på benen varje dag..
så jag skulle vilja ha tips på bra damsker som passar att ha i hagen, alltså bara vanliga enkla, så billiga som möjligt.

Sv: Bra billiga Damasker

Hööks är bra och privärda, jag har också ett par från källquists som hållt hur länge som helst!

Jag tycker Equi-guards är bra!
Lägger in en bild.

22713686.jpg

börjes. super enkla och håller som tusan. Trots detta bus under 6 månader var de bara vanligt repiga:
22500455.jpg
¨

hade dem bak på ena hästen under den perioden de gick tillsammans. använder de nu när jag rider. Lika trevliga och fina som innan..

Hööks Equiguard fungerar bra tycker jag. Nån annan har redan haft in bild. Fungerat fint för hagbus, och billiga. Lite 'hårda' i elastikdelen vid kardborren men annars bra.

Jacsons med luddfoder och konstläder är trevligare och mjukare, men inte lika hållbara. Kostar dock typ 149 - 179 kr/par.

jag har ett par från jacson, sånna mjuka med lite ludd innuti, bra tycker jag!

min häst har jacson med ludd när det är torrt ute, shires jo boots när det är vått.

Lägger min röst på Börjes jag med. Runt hundralappen per par och de håller minst lika bra som skydd för det fyrdubbla priset. :)

inte om man har en häst som biter på dom.... det håller inte eskadron för heller btw. däremot gör shires skydden det. :bow:

jacson skydden gillar han så dom biter han inte i. :p

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 543
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 751
Senast: Edla
·
Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av... 2
Svar
39
· Visningar
1 482
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 121
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈