Bra blender?

Monifa

Trådstartare
Nån som sitter på ett tips om grym blender?
Den ska kunna mixa frysta grönsaker/bär/frukter så det blir slätt. Samt mixa blad med så lite större bitar i slutresultatet samt gärna större bitar grönsaker och frukt.

Hur högljudd den är kvittar bara den gör ett bra jobb.

Sv: Bra blender?

Jag fick en C3 mix n' go i julklapp som är helt underbar! Själva tillbringaren man mixar i har lock som man sätter på och får en perfekt mugg att dricka smoothies ur :D

vi ska nog dock nämna att den är förbannat högljudd, men TS skrev ju att det inte gör något :D

Jag har en Wilfa 1200. Den är bra, eller blev till slut när jag fick hem mitt tredje exemplar.

Den mixar allt, även blad riktigt bra, det svåraste är nötter med skal, typ mandlar får man köra lite längre. Den är lättskött, dvs lättdiskad. Det enda abret är att den är fruktantsvärt högljudd men det beror lite på vad och hur mycket man har i.

Jag köpte den för den var bäst i test i budgetsegmentet. När jag blir stor ska jag köpa en Vitamix, TNC 5200 men sextusen spänn är lite mäktigt för att göra smoothies till frukost.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Jeps
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 696
Senast: Lingon
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
540
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka