Bra böcker om bokföring?

A

arabidopsis

Nybörjare söker råd! Har ni några bra tips på god litteratur om bokföring (enskild firma), så tages de tacksamt emot...

/Karin
 
Nancy Holmström hr skrivit enkla böcker med lärobok, övningsbok och facit. Används på nybörjarnivå på högskolestudier.
 
Vad heter han som är bäst (skriver lättbegripligt)... Björn Lindén om jag inte minns fel...
 
(Svar till alla)

Tack för hjälpen! Jag visste väl att jag kunde lita på er på "buke"

/Karin
 
Nancy Holmströms 'Företagsekonomi från begrepp till beslut'.

Även 'Den nya affärsredovisningen' ska vara bra, mer inriktad på redovisning än Holmströms bok.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är på jakt efter bra friluftskläder att ha på mina hundpromenader. Är främst på jakt efter byxor, hade velat ha en friluftsbyxa fast i...
Svar
17
· Visningar
840
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 679
Senast: Solstig
·
Mat Tar gärna emot era bästa tips på enkel och god bjudmat för ett sällskap på 4-6 personer. Det behöver antingen vara vegetariskt eller...
2
Svar
23
· Visningar
878
Senast: Milosari
·
Fritid Jag har gått och intresserat mig för stridsflygplan, och undrar om någon har något tips på bra böcker om just det? Inte för svåra, och...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp