Bra deodorant som inte lämnar fläckar

LadyCovergirl

Trådstartare
Min mamma önskar sig i födelsedagspresent en bra deo, i pop-up-modell. Hon har tidigare använt Rexona Maximum Protection som enligt henne är bra men ger tydliga fläckar på kläder. Någon som har något förslag?
(Jag använder inte pop-up-modell så jag har själv ingen koll.)
 
Min mamma önskar sig i födelsedagspresent en bra deo, i pop-up-modell. Hon har tidigare använt Rexona Maximum Protection som enligt henne är bra men ger tydliga fläckar på kläder. Någon som har något förslag?
(Jag använder inte pop-up-modell så jag har själv ingen koll.)
Nivea Pure Invisible 24 hour lämnar verkligen inga fläckar.

Vet inte om den finns som pop up? Vet att den finns som både sprej och roll dock.
 
Jag har använt Niveas deo (roll on) så länge jag kan minnas och jag har aldrig fått fläckar av den. Jag brukar aldrig lukta svett när jag använder Nivea, men de få gånger jag har testat ett annat märke (dyrt som billigt), så har jag genast börjat lukta :yuck: under armarna.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 811
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 196
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 294
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 915
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp