Bra fälttävlans/hoppstall/klubbar i England/Irland?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare MichaelsBeerbaum
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 2 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

MichaelsBeerbaum

Vet ni var det finns bra fälttävlans/hopp klubbar/stall i England/Irland(namn och stad)? Vad jag menar med bra är bra tränare, bra tränningsmöjligheter och en del tävlingar i närheten?

Sv: Bra fälttävlans/hoppstall/klubbar i England/Irland?

MichaelsBeerbaum skrev:
Vet ni var det finns bra fälttävlans/hopp klubbar/stall i England/Irland(namn och stad)? Vad jag menar med bra är bra tränare, bra tränningsmöjligheter och en del tävlingar i närheten?

Svensk el eng? Dag Albert kan vi rek. Jag har ett namn att inte rek också. Kan pm:a det. :o

Det har egentligen ingen bestydelse, om det är svenskt eller engelskt men helst engelskt:)

Vill du åka som elev? hästskötare? Jag jobbade som hästskötare i 1 ½ hos en svensk ft-ryttare i england, PM:a om du vill veta mer!
I England tävlar man inte för klubbar på samma sätt som i sverige, man blir medlem i british eventing, sen tävlar man. Man kan oxå rida unaffiliated (typ som klubbtävling) utan medlemskap upp till 1,10 (när jag va där iaf). De har JÄTTEfina terrängbanor i england!!

Kan du PM:a mig om svensken som du inte ville rekomendera, finns en risk att det va där jag va....:o

Jobba som häst skötare i England?

Hejsan!
Jag läste att du har jobbat i ett stall i England? jag har också planer på det..men jag har lite svårt att hitta nåt bra..skulle räcka att jobba över sommaren kanske..

En tråd som har över ett år på nacken och som dessutom mest innehåller PM-uppmaningar tycker jag har förlorat sitt existensberättigande.

LH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Fille
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: grodan21
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 669
Senast: Rosett
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 763
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025