Bra flughuva?

Nominous

Trådstartare
Jag är ute efter en nya flughuva till pållen nu när min gamla börjar gjort sitt efter 4 somrar. Det är en höökshuva jag har och den är jag ruskigt nöjd med. Den finns dock inte kvar längre, dock utbytt till en snarlik modell men jag vågar inte beställa utan att klämma på den.

Har kikat lite på RAMBO plus fly mask, någon som har erfarenhet av den??

Något annat bra tips? Kravet är att de ska ha öron!! Och helst hål för pannluggen. Rambon ser ut att stå ut så mycket så jag tror den klarar pannluggen rätt bra ändå?

Tips?:)

Sv: Bra flughuva?

Jag har den från hööks med öron och hål för pannluggen, den är verkligen superbra. Har haft både den blåa och vita modellen, är likadana! :)

Jag har den föregående modellen till den. Är den bra den nya alltså? Visst är det den som är blå nu?

Jättebra! Min har den blå med vitt över ögonen, hålet för luggen är perfekt =)

Ja den ser ju identisk ut med min, bara det att min är en annan färg och lite sliten :angel::D Blir nog en sån ändå. Är ju bra pris på den. :) Den sitter ju så jäkla bra. Har min jättelöst spänd och har aldrig åkt av eller hamna på sniskan.

Den första som kom var blå med beige över ögonen. Sedan kom den vita och nu har de gått tillbaka till blå igen

och innan dom fick in den på hööks/i sverige så beställde jag från USA huva med öron och hål för luggen

Min är missfärgad, har faktiskt ingen som helst aning om vilken färg den var när den köptes då den följde med hästen. Min är typ smuts-ljusblå/grå typ?? Svårt att förklara :D Men den är skuren EXAKT som den som ni menar så det måste vara samma. Finns ingen annan som ser liknande ut.

Liknande trådar

Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
290
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
1 049
Senast: Elo
·
Hästvård Hästen har knotteksem. Ute går han med eksemtäcke + flughuva med öron. Inne har han eksemtäcke, men jag vill inte att han ska behöva... 2
Svar
26
· Visningar
2 124
Övr. Hund Skulle gärna vilja ha tips på bra och varma vintertäcken! Det ska vara hyfsat smidigt att röra sig i och varmt, bor i Norrbotten och har...
Svar
1
· Visningar
1 054
Senast: Illiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka