Bra gravid-app?

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare qrumelur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 907
Q

qrumelur

Sökte efter gravid-app till min iphone igår och hittade några olika. En del är ju gratis och en del kostar pengar.
Är det nån som har gravid-app som har nåt bra tips på vad som är bra? :)

Sv: Bra gravid-app?

Tycker Liberoappen är den bästa. Den använder jag iaf för att kolla vad som sker med min fästmö och vårt barn i hennes mage :)

Senast ändrad:

Ok! :-)
Tack för tipset. Jag har kikat på den men det fanns ju några till också...

Jo där finns ju ett antal andra apps också. Testade ett köpapp och några andra men kom fram till att liberoappen var bäst för mig iaf. Inte värt att köpa någon app iaf eftersom det inte ger mer än vad liberoappen ger.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 152
Senast: Roheryn
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
370
Senast: Lyan
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 611
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka