Bra högtalare till laptop

MissFideli

Trådstartare
Min stereo börjar krångla, den är säkert 15 år gammal och börjar kanske ha gjort sitt. Funderar på att kasta ut den och ersätta den med datorn istället, jag har mycket musik på mp3 i den som stereon ändå inte kan läsa. Men högtalarna då...

Finns det några bra men inte så superdyra högtalare man kan ha så man får lite ljud från datorn?

Sv: Bra högtalare till laptop

När det gäller sånt där så får man definitivt vad man betalar för, det är min erfarenhet.

Så frågan är ju hur mycket du vill betala och vad du vill ha för typ av system?

Kan inget om sånt där. Vad handlar det om för priser och vad ska man satsa på?
Behöver inte vara superduper, men man ska kunna spela lagom högt utan att man tappar öronen av missljudet :D

Jag kan inte mycket jag heller, jag har lyssnat mig fram när jag köpt sånt där oftast. Det finns ju även dyra grejer som kanske inte passar till det man tänkt. Priser ja du... allt från 2-300:- till ett några tusenlappar, jag brukar resonera som så att jag sätter en budget först och sen letar jag reda på något som verkar vara mest bang for the buck så att säga.
Vill du ha "hemmabio"-surround och grejer eller bara lyssna på musik i stereo?
Är ju ofta stor skillnad på om man köper 5.1-system för en lusentapp eller ett 2.1 för samma peng.
Oavsett vilket så bör man alltid lyssna på produkten innan så man kan vrida på ordentligt. :D

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa... 2
Svar
28
· Visningar
3 052
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 973
Hemmet När jag var liten hade vi en stereo i vardagsrummet med hyfsade högtalare som kan kunde lyssna på musik på på hög volym och bra ljud... 2
Svar
28
· Visningar
2 186
Senast: _Taggis_
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Handdukar
  • Bilder från iPhone till Mac
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka