Bra kvalité vojlockar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare -moa-
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 712
M

-moa-

Nej, jag beöver ingen tillrättavisning om hur fult det är med vojlock innan någon känner sig manad att skriva det ;) (buke...)

Men, vad jag behöver är tips på BRA kvalité vojlockar! (helst dressyr)
Det är ju inte direkt poppis med dom nu om tiden så jag kan inte hitta några förutom Mia's RS som verkar vara vettig kvalité. (drömmen vore Eskadron vojlock haha men det har jag aldrig sett dessvärre)

Finns det några andra?

Sv: Bra kvalité vojlockar?

Är det dressyrvojlock du är ute efter kanske isis-shoppar kunde vara bra ställen att leta på? Det finns vojlockar för 7-900 kr på de flesta av varierande märken där jag kikat. Annars verkar det bara vara Globus som saluför några olika varianter som kanske kunde vara ok.

Liknande trådar

Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 915
Senast: Varmblod90
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska försöka få ihop mina virrande tankar så ni kan läsa, förstå och förhoppningsvis ge mig ett gott råd eller två! :) Ett av...
Svar
18
· Visningar
1 705
Senast: Lella
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
4 032
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V