Bra mat i Falkenberg?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Joyride
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 997

Joyride

Trådstartare
Skall åka till Falkenberg efter midsommar och undrar om någon kan tippsa på något bra matställe, pris är inte så viktigt :d

Sv: Bra mat i Falkenberg?

Skall åka till Falkenberg efter midsommar och undrar om någon kan tippsa på något bra matställe, pris är inte så viktigt :d
Det finns två restauranger som höjer sig en aning över övriga. En är Källaren Laxen, på Rådhustorget, den andra är Ocean ute vid Skrea strand.
Dessutom har återuppståndna (efter brand) Gustaf Bratt klart godkänt kök om än ibland litet stressad servis.

(Det finns ytterligare en handfull ställen som är ok, men du frågade efter de bättre. :) )

Men efter midsommar åker man väl inte till Fbg, då åker man ju nordost till RHC... ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
429
Senast: Seaside
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
633
Senast: NilHe
·
Mat Jag äter ju mycket knäckebröd just nu. Det är väldigt gott, med både det ena och det andra på faktiskt. Har haft en period med... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
2 511
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • WE-tråden