Bra övergånstäcke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kaerrsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 844
K

Kaerrsan

Har någon ett tips på ett bra övergånstäcke? Slitstarkt och regntåligt med 100-200g foder? Helst inte överpris (om det inte är värt det ;)

Jag blir tokig på att leta, någon som har hittat och kankse provat ett?

Sv: Bra övergånstäcke?

Horseware.
De har täcken med 200 grams fodring och passformen och hållbarheten är outstanding!
Köper inget annat märke till min häst numera...

Rambo California har 100g foder och om man vill kan man få köpt till hals.. Har för mig att du också kan köpa till liners (HW duo) som passar in. Dyrt, men värt pengarna, mitt RC är nu 4 år och fortfarande vattentätt och helt, inga skador :)

Mark Todd har riktigt bra 200gr täcken. Sen köpte jag ett nytt övergångstäcke från jacson outdoor med 150gr fyllning och jag hoppas det är lika bra som det ser ut för det sitter verkligen perfekt på min fullblodskille :love:
Slänger upp bilder :D
dsc05612_163452693.jpg

_mg_3183_63218717.jpg

Inte den bästa bilden precis ;)

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
231
Senast: sweep
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka