Bra ponnytävlingar?

ponnymuppen

Trådstartare
Hej! Behöver hjälp att hitta bra tävlingar och meetings, helst i närheten av Småland :) Regional och uppåt. Vilka är de bästa tävlingarna ni vart på?

Har ingen aning om hur det är med tävlingar där neråt tyvärr, men jag vet att jag ofta önskat att jag bott söder om stockholm eftersom det verkar finnas mycket fler bra meeting då. Så har inga konkreta tips, men är rätt säker på att det finns en hel del bra inom rimligt avstånd iallafall :)

Har ingen aning om hur det är med tävlingar där neråt tyvärr, men jag vet att jag ofta önskat att jag bott söder om stockholm eftersom det verkar finnas mycket fler bra meeting då. Så har inga konkreta tips, men är rätt säker på att det finns en hel del bra inom rimligt avstånd iallafall :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för världscupfinaler i hoppning och dressyr i Basel, Schweiz. Sverige representeras av de regerande...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 165
Senast: Ketrawzc
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 481
Senast: Mirtai
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Rakt fullcheek bett
  • Vi som letar häst II