Bra program att göra film i?

Comatose

Trådstartare
Jag ska göra en typ av instruktionsfilm och har inte tillgång till några betalprogram just nu. Vad skulle ni använt er av för program?

Jag behöver kunna klippa in filmsnuttar, externt ljud, bilder och vill gärna kunna ha lite enkla funktioner i form av fadeningar (ja det där var ju det fulaste ordet någonsin, men en försvenskning skulle kanske vara fejdningar? Jag vill i alla fall kunna "dimma ut" bilder/klipp.)

Vad tror ni?

Sv: Bra program att göra film i?

*puttar upp tråden lite

Undrar också vad ni andra har för program att redigera filmer i?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 777
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 639
IT & mobiler jag har många gånger försökt göra i ordning filmer på datorn i movie maker, bilder och ljud går bra att importera, men när jag försöker...
Svar
0
· Visningar
1 076
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka