Bra ridstövlar???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweetaah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 014
S

Sweetaah

Jag ska köpa ridstävlar men vet ej vilka jag ska välja.. :confused: har mest använt ridskor. Jag vet många som använder graninge men skulle vilja höra från er här på buke vilka som kan vara bäst??

Please help :bump: :bump: :bow:

Sv: Bra ridstövlar???

Jag har två par Cavallo som jag trivts bra med, men nu börjar de bli slitna och jag behöver köpa ett par nya. Kommer nog att köpa ett par Petrie när jag köper nya.

snofflan skrev:
Jag har två par Cavallo som jag trivts bra med, men nu börjar de bli slitna och jag behöver köpa ett par nya. Kommer nog att köpa ett par Petrie när jag köper nya.

har du ngn prisuppgift och köpställe?

om du skall ha stövlarna till att rida så kan jag rekomendera ett par "läderridstövlar" vill du ha en stövel som är bra både i stall och att rida i så är ju t.e.x. granninge bra.

Jag gillar mina höga kusten stövlar. Dem är kanske inte jättevackra men praktiska eftersom dem har gummifot. Dem kostar 1200 på hööks.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 751
Senast: Edla
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 444
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka