• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare asiesperfecto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 718
A

asiesperfecto

Min tävlingsponny har stått på boxvila i sex månader. Jag började sätta igång henne nu i januari, och tänkte bara höra om någon har några bra tips för att bygga upp musklerna som hon tappat under tiden, samt att få upp kondition, etc? Bra hoppövningar tex?

Sv: Bra tips?

Klättring är muskelbyggande och trav ute i skogen några kilometer lite då och då är bra för kondisen. Cavaletti är lite underskattat, jättebra när han ska börja lyfta på fötterna igen. Sen kan ni göra lite okomplicerad gymnastikhoppning. Löshoppning är också bra. Finns massor man kan göra :D

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
432
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
792
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
363
Senast: MiaMia
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 669
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka