Bra tuggisar (utan kyckling) till små valpar?

Ciccio

Trådstartare
Hej!
Har ni några tips på bra tuggben och annat tugg/godis till valpar? Har själv inte haft valp på många år nu och utbudet är ett helt annat. Vad ska jag kolla efter? Önskar schysst innehåll som är snällt mot valpmagar och utan kyckling.

Jag använder tugg från rauh, soopa och Mush. Rauh har hudben med eller utan fyllning och Mush köper jag tex torkad strupe. Soopa är gjort på grönsaker och frukt.
Rauh finns både med gris, älg och nöt i olika storlekar. Tränings godis köper jag också från rauh samt soopa och raw for paw. Samtliga märken har rena/få ingredienser utan konstiga tillsatser och från nordiska djur. Jag handlar på Hundigt där dom har det mesta, men några produkter brukar också finnas på arken zoo eller granngården.

Jag använder tugg från rauh, soopa och Mush. Rauh har hudben med eller utan fyllning och Mush köper jag tex torkad strupe. Soopa är gjort på grönsaker och frukt.
Rauh finns både med gris, älg och nöt i olika storlekar. Tränings godis köper jag också från rauh samt soopa och raw for paw. Samtliga märken har rena/få ingredienser utan konstiga tillsatser och från nordiska djur. Jag handlar på Hundigt där dom har det mesta, men några produkter brukar också finnas på arken zoo eller granngården.
Tack!💐 Jättebra tips.

Liknande trådar

R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 759
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Jeps
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
454
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka