Bra webshop?

Sv: Bra webshop?

Spartips från oss:

Spårlina:
Vi köpte en lång lina på båttilllbehörsaffären, kostade ungefär 30 kr. Den funkar precis lika bra som en lina man köper för massor av dyra pengar på djuraffären.

Snitslar:
Gör egna!! Köp klädnypor i olika färger för ca 15 kr/10 st (på dyra Ica). Ta sedan gamla plastkassar och klipp till. Toksväng märker jag ut med exempelvis tre snitslar på en klädnypa, bloduppehåll med vita klädnypor osv...

Koner vet jag inte vad det är... :confused: :crazy:

Sv: Bra webshop?

*fortsätter på ditt tips*

Bra snitslar är också dom man kan köpa på lantmanna/granngården, sånna man snitslar avverkningar i skogen med. De är i papper och finns i massor av färger. Jag har köpt flera färger, just så att jag kan markera olika för olika saker. Håller länge trots att dom är i papper men är lite slibbiga i regn. Sätter dom i klädnypor också, då är dom lätta att ta ner i farten så slipper du gå hela spåret igen.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni anser är era bästa inköp när det gäller utrustning och kläder, Tänker att det kan vara allt från koppel och... 2
Svar
34
· Visningar
2 646
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 132
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka