bränna dvd

cala

Trådstartare
om jag vill bränna en dvd med datafiler i nero, och sen kunna bränna vidare på den vid ett senare tillfälle, hur gör jag då ??? är novis här.

Sv: bränna dvd

om jag vill bränna en dvd med datafiler i nero, och sen kunna bränna vidare på den vid ett senare tillfälle, hur gör jag då ??? är novis här.

Väljer DVD-ROM (ISO) och "Start Multisessions disc" i New Compilation-dialogrutan. När du sen vill fortsätta på den väljer du "Continue Multisession disc"

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 832
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 067
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
465
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
401
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka