Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fasen, där får jag ju inte komma in med min endagsbiljett... Ahja, då är det väl så.
Vad ska man ta med sig? Bör banta packningen så mycket det bara går då jag ska direkt vidare på lördag förmiddag och vill inte släpa på massa saker. I Norge hade vi bil med oss så då hade vi bara allt där. Bästa hade ju varit att slippa väska helt men det blir ju svårt när man ska övernatta nånstans. Kanske kan få nån att förvara väskan på campingen, har en kompis som ska dit och campa, men hon ska hänga med mitt förbannade as till expojkvän så jag tänkte inte direkt umgås med henne.
Så om det är någon som vill ha extra sällskap på fredag är det bara att hojtaJag har hittills konstaterat att jag kommer känna fyra pers på hela festivalen; kompisen, exet, exets nya tjej och en tjej jag träffade första gången på midsommar i år. Jag har inget emot att träffa på fler!
Nån som vet hur långt parkeringen (har bokat en plats) är från campingen?
Hur har du bokat parkering?! Jag hittar inte det alternativet bland biljetterna![]()