Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har superbreda vader, mätte nyss o det e ca 47 med tunna jeans, men man måste ju ha ridbyxor under så tyckte det var rättvist mätt. Vart kan man hitta sådana breda chaps? Har ett par nu som jag köpte på granngården för kanske 5 år sedan, men dom börjar gå ut i datum nu...
De flesta lite bättre märken brukar ha så man kan beställa till rejält vida vader utan att de är måttbeställda men det är tyvärr sällan handlarna har dom hemma.
Mina vader pendlar hej vilt mellan ca 40-45cm beroende på hur mycket cortison jag äter men jag hittade iaf ett par i rejält tjockt läder från MH som jag är jättenöjd med
De har lite strech så de tål att jag blir större ibland
Minns inte vad modellen heter men det fanns iaf i ännu vidare storlekar när jag tittade i måttabellen
Om du skulle vilja ha ett par ridstövlar har Sarm Hippique också jättevida stövlar och även Fuller fillers eller vad de heter.
Fast jag skulle gärna vilja att FF får åtmindstånde en egen tråd av typ som vissa andra typ H***s och B****s.....
För annars blir det liiiiite orättvist om man måste vara smal för att få diskutera ett ställes varor men inte om man är "grövre" för då ska man inte få diskutera "sina" varor...