Bredbandsbolaget - ligger nere?

tanten

Trådstartare
Det har varit väldigt svårt att logga in hos bredbandsboalget ett par dagar.

Nu är det helt omöjligt. Är det någon mer än jag som har samma bekymmer?
(tjänsten äruppsagd till sista dec - vilket väl itne borde ge bekymmer idag, men...)

Idag går det över huvud taget inte att logga in på webben. Ringer och får i telefonen info att deras eposttjänst ligger nere.

Enligt hemsidan finns däremot inga störningar alls.
Banditer! :rage:

Jag mailade via hemsidan senast idag... skumt och förstår att det är irriterande!
Jag har inte haft surf på min mobil på 3 dagar och känner mig handikappad (dock inte bredbandsblagets fel utan tele2 hehe)

Liknande trådar

Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 085
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
732
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 948
Senast: malumbub
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 786
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka