Bredbandsleverantörer

Minne

Trådstartare
Någon som känner till och vill tipsa / varna?

Adamo
Bahnhof
Blixtvik
Bredband2
Rixport 80
Skycom
Telia
T3
e-phone

Lutar åt Bredband 2 nu; de har en halvaprisetkampanj.. Vad tror ni?

Sv: Bredbandsleverantörer

Bredbandsbolaget och glocalnet levererar väl också bredband? Första gör ju det, men tänkte på glocalnet. Har för mig jag hört nånting om det :D

Vi hade Glocalner förut, innan vi bytte till ComHem. Glocalnet suger pung! När vi flyttade (inom samma ort) så tog det Glocalnet 4 månader (!!!!) att få igång vårat bredband! Helt sjukt. Sen var det varken bra priser eller bra hastighet heller. :P

ComHem är jag emellertid väldigt nöjd med. Vi har bredband, tv och fast telefoni hos dem, och då fick vi 3 för 2 pris, så vi har gratis fast telefoni :)

jag <3 bredbandsbolaget.

istortsett aldrig strul. supportpersonal går alltid att få tag på, kunnig och hjälpsam personal, förbannat bra vilkor i avtalet (tex 5 publika ipadresser)

Det tackar vi för. :D

Bredbandsbolaget är jag av förklarliga skäl ganska partisk för :angel: men av de du nämnt så har jag haft bäst erfarenheter av Bahnhof och Telia. Nu bryr jag mig inte nämnvärt över vad en bredbandsanslutning kostar, allt som spelar roll är att den funkar, och då har de två jag nämnt visat sig bäst (förutom Bredbandsbolaget då ;)).

Jag har Bahnhof (hade aldrig hört talas om dem när jag valde internetleverantör, men tog dem eftersom de var billigast av dem jag hade att välja på) sedan ungefär två år tillbaka och tycker det fungerar bra. Jag tror aldrig jag har behövt kontakta deras kundtjänst så hur deras support är kan jag inte svara på, men jag tror bara jag har hört gott om företaget överlag och har som sagt inte haft några problem själv heller. Så, jag är i alla fall nöjd.

många av mina kompisar har haft banhof när de bodde på ett studentboende och de funkde ok

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 450
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag... 26 27 28
Svar
544
· Visningar
92 765
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Finns det fler som mig, är det någon som känner igen sig? Jag lever mitt liv i psykiska cykler, vilket jag tror är vanligt bland de...
Svar
10
· Visningar
1 748
Hästvård Kan inte bestämma mig för om jag är ett fjolligt våp eller inte ;) Iom fbldonnans konvalescens så står hon och valacken i sjukhage... 2
Svar
26
· Visningar
3 024
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31