Breeders som kval

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Nyrelski
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 866
N

Nyrelski

Någon som vet ifall man får räkna breeders som kval? Alltså 4- och 5års klasserna. De är ju inte riktigt likadana som en vanlig tävling. Jag har försökt hitta det någonstans men det går inte...

Sv: Breeders som kval

Det året jag red 5-års med Grå så frågade jag ledningen o Breeders räknas som kval. Kan inte tänka mig att det är ändrat? Det året var ju dessutom första gången som Breeders reds som bedömning o inte som vanlig FT i 4 o 5-års.

Sv: Breeders som kval

Det året jag red 5-års med Grå så frågade jag ledningen o Breeders räknas som kval. Kan inte tänka mig att det är ändrat? Det året var ju dessutom första gången som Breeders reds som bedömning o inte som vanlig FT i 4 o 5-års.

och jag säger tvärtemot. Kolla för guds skull med ledningen. Man gör ändringar varje år och det vore synd om du faller på det. :o
Det ser ju olka ut för 4- och 5-åringar också genom åren...

sen behöver man ju inte hoppkval när man rider finalen. Iallafall inte förra året. (Om man nu byter ryttare..)

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 773
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SWB Equestrian Weeks smyger igång med Breeders Trophy och unghästchampionat i fälttävlan till helgen, denna gång arrangeras tävlingarna...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 154
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 494
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31