Bukefalos 28 år!

Brittbilder

MissFideli

Trådstartare
Abbie på nyinnätade balkongen. Provisoriska sittplatser, blir bättre om några dagar
utekul.jpg


Myspys i sängen. En mamma är underbart
sovtid.jpg
 
Sv: Brittbilder

Tack! Ja, jag är mycket nöjd. Den blev nästan precis som jag tänkte mig, ska bara lösa hyllproblemet också och sen möblera den med nått fint så man kan sitta där ute och mysa.
 
Sv: Brittbilder

Jupp och kanske bli av med skinkan från smörgåsen om man har otur :angel:
 
Sv: Brittbilder

Mina äter inte sånt :p
Båda tigger, men vill inte ha :confused: Fast det gäller allt, Abbie tigger när jag häller upp te.
 
Sv: Brittbilder

Jättefint blev det! Vad fina balkonger alla har! *avundsjuk* Det blev ju bra och öppet med sådär få reglar, så det blev mycket nät. :) Och jättefina katter också! :love:

/Erica
 
Sv: Brittbilder

Tack ! Ja, jag är väldigt nöjd. Kortsektionerna är drygt 130 cm breda och den långa framsidan är drygt 220 cm, så det är mycket öppet. Men det var ett helsike att få på plats, allt är byggt för att passa exakt.
Trodde allt skulle bli rangligare än det blev, det är mycket stadigt.

Försökte ta en helhetsbild på balkongen, men det kommer inte med i kameran. Lyfter jag kameran och tar rakt ut så syns inte nätet.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 932
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
518
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 306
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 093
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp