Brittisk korthårs ägare sökes

B

**BORTTAGEN**

Hej!
Jag har två britter o skulle vilja ha kontakt med fler britt ägare för att prata om erfarenheter osv :)
 
Jag har en god vän som oxå har 2 britter. Väldigt fina ska tilläggas. Räknas det? ;)
 
ja det räknas ,jag vill tillägga att jag känner en som har en väldigt vacker hääst. :banana:
 
MissFideli är min guide när det gäller Britter. Jag bugar för henne :bow:

Jag har ingen själv ännu....
 
Jag har en creme-vit hane o en creme hona .Honan ska paras i januari ska bli spännande.
 
Min kastrat killes mamma heter Bergholmens Moa och hans pappa Vermlandicas kingo vet inte om det är några du känner till.Min cremetjejs föräldrar heter Gransjön´s Carlo o Nidaslätternas Mercury.Min hona ska paras med Swan Kleis Vicenzo i början av nästa år.Vilken hane har du använt till din?
mvh madelene
 
Jag har använt S*Karl Johan's Damien, en lila hane då min hona är svartvit chokladbärare.
Moas mamma är väl Sabina? Sabina är mormor till min Yoga.
Mercurys syskon Mr Magoo och Madicken är otroligt vackra, har du sett dom? Deras ägare har använt Damien ett par gånger och har en kull nu efter honom.

Kingo funderade jag på att använda till min flicka, men jag vågade inte pga att hans matte verkade något osäker på lite väl skarpa honor, vilket Yoga är :crazy:.

Hur har du kommit fram till Vicenzo? Hade även Carlo som lämplig, men det va i samma veva som man kom på att han var augoti och inte solid. Det var ju inte tillåtet med augoti-vitfläckade Britter då, och jag vill inte ha sån heller.

Har du stamnamn? Ställer du ut? Har din hona fått ungar tidigare osv. Nyfiken :devil:
 
sabina är moas mamma ja.Carlo ägs av min mamma.Hon har två helt underbara kissungar efter han o nallemans carisma hemma.Det blev bara två.En cremehane o en röd hona.Hanen är såld men honan är kvar,är lite sugen på henne men jag har tänkt att spara efter min hona så det får vara.Nepp jag har inte stamnamn.Att det blev sixten(vinzenzo)är nog egentligen en slump.Hon som jag köpt Nova av känner henne och kombinationen kan bli rätt häftig han är ju chokladbärare.Ställer du ut mkt?Jag har varit lite lam det sista men nu tänkte jag sätta igång.Var i götene o ställde ut.Gick jättebra.Ha det måste dra o jobba nu. :banana:mvh madde
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har nu nästan bestämt mig för att skaffa katt under året. Tanken är två katter så de har sällskap av varandra när jag jobbar eller...
2
Svar
31
· Visningar
2 064
Senast: Piaff
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 857
Senast: Sel
·
Hundträning Hej Har lånat en gammal gatuhund någon gång i månaden i ett par år! Vi har super bra kontakt hon verkligen tyr sig till mig och lyssnar...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: Bulldoozer
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
234
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp