Brodderat...

Sorbe

Trådstartare
Vad har ni för saker som är brodderade, typ shabrak, boxgardin och så vidare...

Jag har bara en liten söt puts-handduk från H*´s. Asasöööt! Blå med hästens namn :)

Sen när jag skaffar egen häst ska jag nog iaf ha ett eller flera shabrak där det står hästens namn på.

Sv: Brodderat...

jag har tre schabrak, två med beau spirit på och ett med bosse.
ett svart med guldpaspoal och guld brodyr från Hjs, Beau Spirit i skrivstil
ett ljusblått med marint kantband och marin brodyr (Hjs har gjort brodyren), Beau Spirit i skrivstil
ett mörkgrönt dressyrschabrak från Event, där det är står Bosse i silver

men det är ju min förra häst som mamma har nu så hon har fått schabraken. till foderponnyn har jag inga ännu, men ska beställa ett med hans namn från HJs :)

Jag har bara ett Mias schabrak med brodyr på, står hästens hela namn på vänster sida.

har två schabrak.
ett grönt allround i sammet ifrån börjes, Attack Rogue i vitt
ett vitt schabrak i sammet ifrån lillhästen i stav, Attack Rogue i svart

Har två schabrak med brodyr. Ett vitt från Jacson Gear (det bästa jag har!) med mitt för- och efternamn på vänstersidan. Sen ett grönt från Horze med likadan brodyr. Ska köpa ett tävlingstäcke med hästens namn på.

Jag har bara ett schabrak med brodyr på, det är från HJ`s. Grått med vinröd kant har jag för mig det är. Superfint och verkligen ett kvalitétsschabrak - det ser ju fortfarande helt nytt ut trots att det är mycket använt! Det står mitt förnamn på ena sidan och syrrans ponnys namn på andra sidan, sedan jag red henne... Dock så är det ett allroundschabrak och eftersom jag rider min egna häst nu bara (ponnyn är utlånad på foder) så blir det inte att jag använder det schabraket nåt längre..

har några schabrak, ett sponsors där det står mitt namn + sponsorn.
ett som det bara står mitt förnamn på, jättefint :d
ett som det står mitt + ponnyns namn på
har ett med krafft-brodyr oxå, det är finast :D
ska beställa ett som det står nuv. hästens namn på oxå :)

Har 2 shabrak m stallnamnet på ena sidan, 2 shabrak med hästens namn på ena sidan, ett shabrak m en jättesöt zebra på ena sidan, ett ylleländtäcke m hästens namn på ena sidan, ett ylleridtäcke med Kraffts logga på ena sidan o ett shabrak m Hippofoders logga på båda sidor.
Sen har jag själv 3 västar m stallnamnet (på en av dom är det ett hoppekipage oxå), en jacka m stallnamnet, 1 ungdomsledarjacka, 1 jacka m klubbens logga o 1 jacka m Hästriket/kommunen logga.

Jag har ett täcke som är broderat med hästens namn!

Det vill jag nog oxå ha :D Tävlingstäcket.

Men jag vill nog inte ha för mycket brodderat, vill nog helst ha hästens namn på sakerna, men nått med mitt namn oxå, men blir jobbigt när man ska byta häst... :crazy:

har ett schabrak med mitt namn på.

sen en väst som det står dressyrlag hirk på
och en jacka med samam text på ryggen mens en mitt namn fram på bröstet.

Sorbe skrev:
Vad har ni för saker som är brodderade, typ shabrak, boxgardin och så vidare...

Jag har bara en liten söt puts-handduk från H*´s. Asasöööt! Blå med hästens namn :)

Sen när jag skaffar egen häst ska jag nog iaf ha ett eller flera shabrak där det står hästens namn på.
Till nuvarande hästar har jag tre boxgardiner med mitt namn och ett dressyr scabrak begie med den ena hästens namn i blått och ett dressyr schabrak vit med mitt namn i silver.

Har slutat tycka om att ha hästarnas namn broderade på täcken, schabrak m.m. på mer än max ett ställe. Men att ha mitt eget tycker jag om.... :p

Sen har jag diverse KRAFFT produkter med deras logga på men det är en annan sak enligt mig...

Senast ändrad:

jag har ett täcke med brodyr: Prins Erik.
Min häst heter Lord Pomery. :p fick täcket nån gång för att det var för litet för nåns häst. fast jag använder aldrig täcke.
eh. flum. sorry.

Sorbe skrev:
Krafft shabraken är snygga! Vart får man tag på de? Granngården?

Jag har fått mina av Krafft. Men annars går de att köpa på mässor i deras monter.

Visst e dom. jag älskar alla mina...både vita och blå.... :banana: :p

jag har ett mörkblått schabrak som det står mitt namn (går ju att ha till alla hästar :P)
Ett ljusblått schabrak med ett W i guld till ponnyn. (gjort själv, både brodyren och schabraket :D)
Ett grått schabrak med rosa passpoal broderat Clarius i rosa. sååå fint :):love:

har en boxgardin här hemma också som köptes på rea för ett tag sedan, det är väl tänkt att jag ska brodera den så småning om också. Men inte hunnit ännu.

sen har jag ju diverse klubbjackor och klubbtäcken och andra täcken som är brodderade med mitt namn/klubb/företag, men de räknar jag inte riktigt...

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
881
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka