Bröllop till häst

karamelldrottningen

Trådstartare
Lite osäker på prefixet men lägger frågan i detta forum så får vi se :)

Är lite nyfiken på er som är gifta och har åkt med häst och vagn eller enbart uppsuttet efter kyrkan eller annan plats. I samband med giftermål använt er av hästar på något vis.
Har ni haft egna hästar och liksom ”pyntat” dem lite extra?
Eller hyrt konceptet häst- och vagn från någon firma?
 
Känner flera som haft hästarna med på bröllopet.Alternativt hyrt häst och vagn eller haft egna hästen med vid bröllopsfotograferingen.

Hästar för bröllopsfoton är oftast tävlingsgroomade med knoppar och vita benlindor alternativt utsläppt man för raser som har lång man.

Kan dock vara svårt att hitta fotografer som har känsla för både häst och människa vid porträttfoto.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 358
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 035
Senast: JennyLz
·
Körning Kan börja med att skriva att jag antagligen inte kommer kunna göra något inom körning inom närmsta tiden, men vill gärna göra det någon...
Svar
3
· Visningar
1 582
Senast: Sryoqwe
·
Träning Liten spin off på en tråd på senior. Jag var osäker om jag skulle lägga den här på vård eller träning, så beroende på vart diskussionen...
2
Svar
26
· Visningar
2 929
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp