Love it!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Love it!!!!
Nej det låter ju superkul! Jag var på ett bröllop där de hade en liknande lösning och de bilderna blev väldigt speciella och roliga. Brudparet satte upp dem på en anslagstavla hemma sen.Har precis köpt en instax (typ som polaroid) kamera att ha vid gästboken. Kanske jätteonödigt men får försöka pusha gästerna att använda den och klistra in sin bild vid sin hälsning. Känns som en rolig sak för oss som inte kommer ha proffsigare fotografering av gästerna![]()
Nej det låter ju superkul! Jag var på ett bröllop där de hade en liknande lösning och de bilderna blev väldigt speciella och roliga. Brudparet satte upp dem på en anslagstavla hemma sen.
Det är fortfarande ganska stressigt på jobbet så jag väntar lite med någon detaljerad beskrivning men båda sa ja och gästerna verkade ha kul på festen så dagen får räknas som lyckad.@TygerTyger Hur var er dag? Det är kul att läsa om er andra, och man får en del tips
Jag börjar sakta köpa inbjudningskort och bröllopsdekorationer. Hittade en klänning på Tradera från ett känt outlet-företag i Sverige; 580 kr plus frakt. Helt ny, endast ett provexemplar. Men vilket fynd för en äkta klänning!. Jag älskar den, och önskar att jag kunde lägga upp bild på mitt fynd men vill inte riskera att sambo ser den. Av någon anledning så öppnas olika trådar på buke när dator startas
Nu ska vi inte gifta oss än på länge men jag tycker det är mysigt att smygstarta
![]()
@tolksele: Jag gillar ju att man inte riktigt går i takt (pun intended) med det som förväntas så jag tycker den ser bra ut
Nicki Minajs Anaconda hade nog varit lite väl dock![]()
![]()
Ingångslåten klurade vi lite på, för mig hade en vanlig bröllopsmarsch blivit alldeles utmärkt men inte sambons grej. Först tänkte vi (han) Zelda men sen blev det Jurassic park. Jag bara sa ja till alltbäst att öva inför äktenskapet liksom
Utgångslåten var svår. Han ville changes med 2pac men även om den är fin instrumental på piano kunde jag inte tänka mig att ha en låt vars text handlade om att skjuta niggas
Jag gillade Concerning Hobbits, sen vill man ju ha något glatt avslut och ja... Det var svårt!
Anaconda är inte alls min stil så den var inte ens uppe för diskussion![]()
![]()