Brukar man kunna efteranmäla?

MiniLi

Trådstartare
Brukar det finnas möjlighet till att efteranmäla till inofficiella utställningar?
Står inget i annonsen eller på hemsidan och jag har ingen aning om vad som är vanligt när det gäller hund..

Försöker få tag på infomänniskan men tills dess tänkte jag att någon här kanske vet hur det brukar vara?

Sv: Brukar man kunna efteranmäla?

Jag har gjort det. Det finns väl en mailadress att kunna kontakta dem genom?

Jag har oxå gjort det någongång. Ring den ansvariga o fråga. Om det bara är någon dag efter utsatt sista dag brukar det inte vara några problem. O nu verkar det ju som om alla utställningar har få anmälda.

Tror att du kan efteranmäla i mån av plats,och att det inte gått så lång tid så att katalogerna är tryckta!

Utställningen är på lördag. För tätt inpå?

Har inte fått tag på någon än..

Då är nog katalogen redan gjord. Det brukar vara ok att efteranmäla ca 1 vecka efter att tiden har gått ut. Jag har efteranmält till inoff men det var bara någon dag efter att tiden hade gått ut.

Men frågan är ju alltid fri.

Jag tror också det är alldeles för kort inpå. PM har redan gått ut och katalogerna är säkert färdiga. Men fråga kan man ju alltid göra. :)

Idag fick jag äntligen tag på ansvarig och vi fick efteranmäla trots att de redan tryckt katalogerna! :bow:

Vad bra. Troligen dåligt med anmälningar även där som överallt annars

Liknande trådar

Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 096
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 339
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
986
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
7 207
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka