Brukskörning

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Bacillen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 260
B

Bacillen

Jag är nyfiken!
sökte i forumet men fann inte så mycket matnyttigt...
en tävlingsform?
Hur går det till? var finner man regler?
jag vill veta massor, tack!:bump:

Sv: Brukskörning

Hejsan
Om du går in på www.juf.se så hittar du massor med info om tävlingsformen tror att man kan besälla ett häfte där alla regler står.

Lycka till

Oj snacka om samma tanke vi samma tidpunkt :smirk:

OJOJ vilken bra sida! tack!
Och vilka fina fjordingar!
man blir ju supersugen!
Kan man tävla i brukskörning med en shettis?

Du kan tävla med vilken ras du vill!!!!!
Är bara två klasser,Ponny och Häst,som tävlar var för sig....
I bruksridningen tävlar alla mot varandra oavsett storlek på häst!:bow:

hej bruks är en jätte rolig tävlingsform . hela vårt stall är med och tävlar. bara på kul så tränar vi en gång i månaden men när dm närmar sig ajaj :devil: då är det nerver i luften men det är sååå roligt. gå in på vår hensida där i galleriet finns bilder från dm 2007 som gick här hemma i nirsgård.

Hej, en bra sida för shettisfolk är bla rid-och körklubben shetlands sida, där tas det upp lite av allt, brukar ha bruksgrenar som körning på schemat vid tävlingar.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 189
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 968
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 048
Senast: Mli
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 812
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka