Bruksprovet 2019

Av treåringarna som löshoppade tyckte jag bäst om Atmosphere, en gummiboll. Dock är jag osäker på om någon av dem blir godkänd.

Nä han gjorde ett hyggligt språng. Resten av sprången saknade att han hoppade upp/fram med bogen. Däremot har han väldigt fin inställning. Det bästa språnget kom efter att han nästan fastnat i oxern med en grov ridning som följd, hade han hoppat så rakt igenom kanske han hade blivit godkänd
 
Helt rätt. Men en av landets största hingststationer bör nog läsa hingstreglementet lite bättre till nästa år så slipper man pinsamma missar med fel skoning och att kalla pungbråck för kolik. Inger inte direkt förtroende för kompetensen.
 

Liknande trådar

Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 052
Senast: Badger
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 227
Senast: Fiorano
·
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp