Bruksprovet - inside rapportering

Sv: Bruksprovet - inside rapportering

Åh,,,tack!
Då vet jag vem det var....:)
Det var det jag var nyfiken på,,,om det var en ung tjej som red honom.


Möjligtvis ingen som har någon bild????
 
Sv: Bruksprovet - inside rapportering

Tyvärr inte. Försökte ta några på fredagens exteriörbedömning, men de enda som syntes hyfsat var skimlarna:crazy:
 
Sv: Bruksprovet - inside rapportering

Nån som vet hur högt 3 åringarna hoppade i löshoppningen? Ser ganska högt ut tycker jag.
 
Sv: Bruksprovet - inside rapportering

När var han med?
Jag kanske fått allt om bakfoten...jag trodde han bara var där för att "visa" upp sig pga. sin upphöjning.
Deltog han i bedömningarna med?
Då kanske de finns på bild nån annastans?
 
Sv: Bruksprovet - inside rapportering

Han var med på söndagen, och hade oturen att visas upp tillsammans med Arnold Assarsson och Radiator. Jag menade att eftersom min kamera fungerade så dåligt när jag försökte fota på fredagen så struntade jag i att fota de andra dagarna.
 
Sv: Bruksprovet - inside rapportering

Efter att ha varit på Bruksprovet dygnet runt i stort sett hela veckan så är det bara EN hinsgt som fortfanade intresserar mig och det är Corlensky G :love:

Men jag har som policy att INTE betäcka med 3 åriga hingstar(pga risken finns att de je blir godkända mer än ett år och vill inte riskera att stå med avkommor till en hingst som ej länge är godkäd...), men blir han godkänd nästa år är han bokad till minst ett sto :)
 
Sv: Bruksprovet - inside rapportering

"KL"

kul kommentar om buke på bruksprovskvallret i ridsport.

:angel:
 
Sv: Bruksprovet - inside rapportering

Det kan ju inte vara bra att vara irriterad på eventuella kunder...
 
Sv: Bruksprovet - inside rapportering

Njae, inget specifikt, han var i jättefin form iår och det var Jannike som visade honom själv på ett föredömligt sätt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp