JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bruksprovsvinnaren Ike bäst
Moderator
Hästnyheter
Bruksprovsvinnaren Ike 1348 är fortsatt oslagbar. Nyligen vann han SWB Stallion Trophy under Breeders och nu blev det seger bland de...
Hästnyheter
De 5-åriga dressyrhästarna har gjort upp. Astoria är årets 5-åriga vinnare av Breeders Trophy och Total Hope tog hem SWB Stallion Trophy...
Hästnyheter
De 4-åriga hopphästarna är klara med sin första omgång på Flyinge. I topp hamnade två hingstar som deltar i SWB Stallion Trophy medan...
Hästnyheter
Ike är årets bruksprovsvinnare i hoppning medan Ironman tog motsvarande titel för gångartshingstar. ...
Källa / Läs mer...
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Har ett rätt stort med rejäla klöspelare från kattlycka. haft de i snart 4 år, behöver dock byta ut sisalrepen på 2 av pelarna. Men både...
cowgirl81
14 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 29
Katt
Dalmatiner
Hundavel & Ras Det har funnits två Dalmatiner i min direkta närhet. Båda jagade. En fällande och dödade ett vuxet rådjur :(
Och båda var allergiska.
Fetaost
41 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 338
Hund
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund @Tajger
Ja, exportvalpar brukar ju alltid vara dyrare. Då är det ju vanligt att man betalar en typ boarding-avgift.
Men jag tänker mer...
AraSlei
Idag kl 11:08
Svar: 23
Visningar: 1 451
Hund
Stuterinamn
Avel Det kostar pengar?
Jag har bara använt mitt stuterinamn en gång, så det var kanske lite bortkastat. ;)
Habina
14 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 23
Avel
Chat GPT
Gnägg Jag skulle vilja att den redigerade bort en grej i ett foto men har inte lyckats än :confused: annars gör den många roliga saker.
dream
42 minuter sedan
Hur ska man tänka vid ponnyköp till barn
Hästmänniskan Skulle ha tittat på en större c/liten d-ponny, läromästare. Bra idé att låna en b-ponny något år först om du hittar någon bra.
dream
46 minuter sedan