Bukefalos 28 år!

Brun utan sol

Sv: Brun utan sol

Brun utan Tvål är oslagbart!

images-8.jpeg

men fy va fult :eek:
 
Sv: Brun utan sol

Det går fint att använda vanliga "läkarhandskar", från Apoteket.

I övrigt tycker jag Fake Bake är suverän! Man blir brun och inte ompalompa-orange.
Den luktar inte så illa och finns i olika styrkor.
För mig som är kritvit är den mörkaste, gelen bäst.

Nja håller inte med har testat läkarhandskar och det glider inte på samma sätt som med handsken som har någon typ av sammetsyta. Med BUS som inte är mousse så går det säkert bra med läkarhandskar:)
 
Sv: Brun utan sol

kl

Jag har testat otroligt många BUS, och absolut bäst är St tropez Bronzing mousse. Kom ihåg att köpa aplikations vanten från samma märke, om du inte vill ha bruna händer eftersom det är en mousse.

Alla Bus jag testat har mer eller mindre gett en orange ton, men inte st tropez. Dock är den svindyr, en flaska (stor) med mousse för 700 spänn ungefär.

Det är den absolut bästa man kan köpa! Men hur stor flaska köper du? Min "stora" på 240 ml kostar 498 kr.
 

Liknande trådar

Äldre Kanske blev rubriken lite missvisande, jag är inte efter "tänk på det här" i första hand, utan tips på resmål och aktiviteter! Jag är...
Svar
10
· Visningar
1 855
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
10 553
Senast: alazzi
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 827
Senast: Mirre
·
Avel För ca 2 år sedan fick jag upp ögonen för just rasen ardenner:love: Vore superkul att komma i kontakt med lite andra ardennerfreak om...
2
Svar
38
· Visningar
6 104
Senast: ac79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp