Bruna hoppstölar. någotförslag?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare s-sarahh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 808
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

s-sarahh

Hejhej, visste itne riktigt vart jag skulle lägga den här. så ja, det fick bli här.
men iallafall, nu är det så attmina älskade skor som jag alltid har när jag tävlar hoppning ( skor + shaps ) har gått sönder. : //
och då hade jag tänkt köpa nya stövlar istället. eftersom jag inte hittar några snygga skor + shaps nu.
alla mina saker, eller ja, hjälm, kavaj och säkerhetsväst är bruna, så det skulle bli väldigt fult om jag hade svarta stövlar skulle jag tro ^^
( det känns som att det här blev väldigt luddigt, så direkt till själva frågan)

är det någon som har något tips på bruna hoppstövlar?
helst ska dom finnas i ganska små storlekar, då jag har ca strl 35 på vanliga skor ^^
Priset spelar ingen roll, men de måste va sköna och gå att hoppa i ^^

Sv: Bruna hoppstölar. någotförslag?

Tror att Tredstone har ett par bruna, även pioneer:) Och så finns ju Tretorn:grin:

Sv: Bruna hoppstölar. någotförslag?

tack så mycket, dock tycker jag inte treadstonestövlarna är särskilt sköna, eller iallafall inte dom jag har provat av kompisar och sådär ^^ och tretorn är inget alternativ, dom är så sjukt fula så det finns inte, det spelar ingen roll att dom är jättesköna och allt sånt ^^
Pioneer skaja faktiskt fundera på, dom brukar ju va sköna ochsådär så ^^
tack för tipset

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
830
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
4 010
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Handdukar
  • Bilder från iPhone till Mac
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur