Bruna Lindor

Sv: Bruna Lindor

de finns väl sånna utan märke.. har itne börjes?

Det kommer säkert mkt mer utbud nu inför hösten.. Ingen sommrfärg direkt. Dom varierar utbud efter säsong även med hästar...

Finns en del bruna lindor på Eko, kollat där?

Penny_Lane skrev:
Mias RS brukar väl ha.. där brukar man ju kunna få vilken färg man vill..

fast om det e kardborr så skulle jag inte köpa det märket... mina blev dåliga efter 2-3 tvättar =(
jag har fleece... sätter alltid ihop kardborren när jag tvättar, så det är inte det heller....

Mias och Bocaj har, inte hel elastiska men i Acryl. (e bättre än hel elastiska tycker jag) annars har Eskadron bruna också, men jag har bara sett dom i fleece.

Bocaj har brunt i 5 olika nyanser tror jag! :bow:

Har ingen aning om dom e bra eller ej. Avnänder oftaste bara Hnasbos pololindor i fleece eller equalitylines.. Dom håller bäst o e klart längst vilket e bra om man har stora hästar.. :D

Jag köpte Mörkbruna på Börjes i dag (fanns även en lite ljusare nyans, typ nougat)
de kostade runt 65:- för fyrpack. Dock i fleece.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
661
Senast: emma-vsm
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: sweep
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
939
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka