Bruna ridstövlar

Centaur

Trådstartare
Skulle behöva några nya stövlar och funderar på att köpa bruna. Så undrar vilka märken som går att få i brunt? Måste finnas med extra höga skaft då jag har långa ben (och rider dressyr). Inte så hårda, jag vill ha mjuka sköna skaft som går att rida med från första stund.. Inga cavallo..

Sv: Bruna ridstövlar

Kan inte se några stövlar? Stövelsidan är tom! :(
Nej, nu funkar den!

Vill du absolut ha stövlar? Annars rekomenderar jag skor från Ariat och chaps från Dyon. Jag älskar dem!
Om inte så har Sergio Grasso stövlar i snygg brun färg.

Jag har Dyon chaps men dom gör massa repor på min sadel.. :crazy:

Är SG mjuka i skaften?

Ja det är ganska konstigt, för det blir ju inte så av mina stövlar, och dom har ju också blixtlås.

Sarm Hippique har bruna stövlar.

Jag har ju mina vet du;)

Kankse de här skulle vara nått?
tr.gif

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 853
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 072
Senast: Ajda
·
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 559
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka