bruna schabrak !

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emmasodergards
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 39
  • Visningar Visningar 2 734
Sv: bruna schabrak !

Har ett från equiline. Det kostar, men jäklar va hållbart det är :D Haft det i 3 år nu tror jag. Det är VÄLDIGT väl andvänt kan jag meddela och det syns knappt.

RG har de finaste schabraken om du frågar mig iaf, speciellt det bruna :d skulle inte köpa nåt från hööks. iof som zlatan sa är ju RG schabraken rätt mkt dyrare än de från hööks men de är de värt :)
här är iaf mitt bruna RG :love: :
JRJOGRLOCQENG.jpg

Jag har ett brunt Global schabrak :)

Grejer012.jpg

Älskar Global schabraken :love: . Dom är relativt billiga (ca 250:- ) , finns i många färger med fina passpoiler m.m. i olika utföranden, säljs på de flesta stora mässor (synd att de inte går att få tag på genom att beställa t.ex.. :( ) , de har utmärkt passform och håller form och färg bra efter tvätt.

Ditt RG schabrak är sååå snyggt!!:love: :d

Får jag köpa ett likadant?!:angel: :love:

Hehe vad bra!!:p Måste bara vänta till skandindavium, och det är ju ett tag till...:(

fel *förlåt*

Senast ändrad av en moderator:

Köpte ett brunt schabrak från Shires i går på Mantorps Travshop. Tyvärr fanns det bara i allround modell men jag hoppas att det kommer att passa till min dressyrsadel ändå. Fanns jättemånga fina schabrak från Shires för 150 kr men jag lyckades att behärska mig och bara köpa ett..... Tycker jättemycket om färgen, det syns nog inte men kantbandet utanför det vita är lite ljusare brunt än själva schabraket..... Verkar vara ganska bra kvalitet och så är det fodrat med "något ludd" vid manken (detaljbild)

4718701.jpg

Detaljbild

Nääää jag tycker inte att det ser grått ut. Men det kan ju bero på att jag vet att det ÄR brunt.....:smirk: Skulle inte skriva att jag köpt ett brun schabrak och så lägga in en bild på ett som är grått......

Jo, jag tror att du köper ett grått schabrak, och sedan lägger in en bild i en tråd som handlar om bruna schabrak...!*Ironi*;) :p

Blixten kan spöka till det ordentligt ibland, du har säkert ett brunt schabrak!!:)

Visst kan blixtar ställa till det, mitt nytvättade parkett golv ser rosa-matt-dassigt ut......

Köpte ett brunt schabrak från Shires i går på Mantorps Travshop. Tyvärr fanns det bara i allround modell men jag hoppas att det kommer att passa till min dressyrsadel ändå. Fanns jättemånga fina schabrak från Shires för 150 kr men jag lyckades att behärska mig och bara köpa ett..... Tycker jättemycket om färgen, det syns nog inte men kantbandet utanför det vita är lite ljusare brunt än själva schabraket..... Verkar vara ganska bra kvalitet och så är det fodrat med "något ludd" vid manken (detaljbild)

4718701.jpg

Detaljbild

Jag har ett precis likadant fast grönt dom är asbra:D

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 435
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
580
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka