Brunfodrat träns VS Brunhatande Emma

EmmaBovary

Trådstartare
I mina gömmor finns ett träns som egentligen är ett ganska trevligt. Minus det uppenbara, det har brunt foder och som rubriken antyder så är brunt inte riktigt min kopp té. Fick en tanke på att man kanske kunde göra något åt det.

Så jag ber er ödmjukt om hjälp med detta! Skulle man kunna klistra blinbling på fodret så det inte syns? Eller kan man på något vis måla eller lacka det med någon annan färg? Jag är dålig på pysslande! Slutar säkert med att jag går loss med en spritpenna på skiten :devil: så snälla, hjälp innan jag tvingas ta till så drastiska åtgärder.

Sv: Brunfodrat träns VS Brunhatande Emma

du kan köpa läder färg och måla över ^_^ se bara till att maskera det som inte ska färgas. man brukar applicera med svamp så det är super lätt och torkar ganska snabbt^_^

Jag sprayade med silverfärg på fodret på ett pannband ch det sitter som berget, har oxå målat med vit läderfärg, mycket enkelt och och sitter bra. Antingen maskera noga och måla eller sprätta bort, måla och limma fast igen.

SÄLJ DET TILL MIG!!!

Jag som håller på letar ihäl mig efter ett träns med brunt foder och hittar inget :(

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål
  • Skadade hästar och konvalescenter
Tillbaka