Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu känner jag mig löjligt okunnig men jag trodde inte de kunde vara så klart brunstiga att de kan semineras ena veckan för att sedan veckan efter släppa fler ägg?!Tror också att "varje år" är ett dåligt år enligt stoägarna.Det är ju löjligt tidigt ännu. Mitt ena sto seminerades för en vecka sen men hade fler ägg och igår stod hon med en ny, bättre, brunst så hon seminerades om idag. Tycker de ston vi har fått in har brunstat som de "ska".
Delad brunst tror jag han kallade det. Veterinären muttrade redan innan första semineringen om att hon hade flera ägg. Jag var inte hemma vid första tillfället men hon har kollats sedan dess och igår hade hon ett nytt, finare. Troligtvis hade hon en falsk brunst förra gången, fick jag förklarat för mig. Men jag är ingen seminveterinär.Nu känner jag mig löjligt okunnig men jag trodde inte de kunde vara så klart brunstiga att de kan semineras ena veckan för att sedan veckan efter släppa fler ägg?!
Tack för denJag log när jag såg rubriken, det är ett säkert vårtecken varje år på detta forum![]()