Brunt eller svart??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ajnok
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 1 842
Sv: Brunt eller svart??

Jag är lite gammeldax så jag tycker bara om svart träns. Jag har blivit lite förtjust i dessa svarta träns med brunt foder, typ stubben.(ursäkta stavningen jag hittar inget tyskt y).

Är den sadeln BRUN!! hur ser då en svart sadel ut?? Passa dig för bomlöst bara, INTE så skonsamt som man kan tro.

Jag är också förtjust i stübbens färger!! :love:
Men Petra, jag tycker nog faktiskt att Elvis ska ha svart... ^^ Fast sen är jag som jag är... :P

Min fux har ju svart.. :angel: och grå textil... bara i princip.. ^^

Nä, fuxar är Inte fina i svart, det skär sig! Var tvungen att byta sadel för den svarta skar mig sån i ögonen. Ajaj... :crazy:
:p

hur menar du med att denna inte är brun???vad kallar du denna färgen då?
detta är ett välkänt märke på denna bomlösa tror inte det är nåt skit haha...
jasså du har testat bomlöst?
kontrar med att "passa dig för bomsadlar, INTE så skonsamt som man kan tro"

Tack för alla svar :) Vilken sorts brun tycker ni då? Mörk eller ljus?? Vilka färger ska jag annars använda? Tänkt på mossgrönt, olivgrönt, beige, och sånna färger, kan det passa detta vackra kille??

Tack så mycket Mia.. :bow: Jag har inte riktigt koll på hur bilder funkar här på buke :smirk:

Mellanbrunt har jag på min fux. Tycker det är snyggt om färgen smälter in. Creme, sand, beige etc är jättefint.

Äh, dissa mitt svarta bara gör det..! >_<
Hahaha .. Jag tycker det är fint på fuxen.....
En stallkompis har tabacco till sin fux, och jag kan ju tycka DET skär mej i ögonen!!

Centaur skrev:
Nä, fuxar är Inte fina i svart, det skär sig! Var tvungen att byta sadel för den svarta skar mig sån i ögonen. Ajaj... :crazy:
:p

Men det kan vara jätteolika på fuxar för de har så olika nyanser, min är skitsygg i svart!

håller med som nån annan skrev, tabacco på fuxar är fruktansvärt:crazy:

Bruunt! :) är finast!
Min ponny är grå å har svarta dressyr prylar å bruna hopp :banana:

Absolut mörkbrunt läder!
Pastellfärger går bort!!!! Han hade varit skitsnygg i olivgrönt, khaki, beiget, mörkblå, noughat och kanske champagne

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 667
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka