Brunt till fux??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare marijaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 36
  • Visningar Visningar 2 538
Sv: Brunt till fux??

Här kommer lite bilder på min fux med brun utrustning!

IMG_0183.jpg

04_14_15.jpg

HPIM0502.jpg

HPIM0466.jpg

tycker det är mycket snyggare med brunt än med svart till en fux!

Isf ska det vara riktigt mörkbrun, för brun/ljusbrun är inte snyggt :crazy:

Bild på min sötis i mörkbrun :D

{B01A6E2F-FEBD-4416-AA3A-795E8DE41F2C}.jpg

Senast ändrad:

Det ska ALLTID vara brunt på fuxar :smirk: snyggast. titta bara på Centaurs bilder. gööör snyggt. tar tre bilder från h**ks som exempel.

300366.jpg

300376.jpg

600551.jpg

tycker att de flesta hästar ska ha brunt ... brunt är ju liksom mer naturligt .. men klart svart häst å londonfärgad sadel/träns kasnke inte e så snyggt så då passar väl svart men fux ska helt klart ha någon brun nyans vilken får man ju välja själv sen finns ju dem nyanser som passar mer eller mindre bra :)

NEJ om du rider dressyr så ser det för hemskt ut med brunt. Brunt ser slarvigt ut på en dressyrbana. Där ska det vara svart. :D

Whatahotgirl skrev:
NEJ om du rider dressyr så ser det för hemskt ut med brunt. Brunt ser slarvigt ut på en dressyrbana. Där ska det vara svart. :D

ehh e du knasig?? Kolla på Centaurs bilder hennes dressyrsadel/träns ser ju allt annat än slarvigt ut ... där har du en tjej med klass och stil som säkert kan bära upp det mesta :) Tycker det är skitsnyggt, en fux passar faktiskt inte alls lika bra i svart som i någon brun nyans.

Brunt ser inte slarvigt ut på en dressyrbana, speciellt inte på en fux! De ser finare och prydligare ut istället tycker ja. Men som ja har sagt förut så är huvudsaken hur den sitter på hästen. ;)

Föressten, din häst passar jättefint i det bruna, fortsätt ha det så :D

JAG tycker att centaurs sadels färg skär sig mot hästen. Brunt hör hemma på hoppbanan btw

Njää , som jag har fattat det är den sadeln du lade upp på bild Svart . Jag köpte själv en Wintec Cair CC för ett litet tag sen .
Det finns två färger . Svart och en tobacco liknande ljus brun !
:bump:

USCH så hemskt med Brunt läder på en FUX ! :o Det snyggaste och mest stilrena är ju en fux med vitt schabrak och
svart läderutrustning .

Håller med många här - tänk om Fuxägare !

Senast ändrad av en moderator:

Fiiint!!!
Men det är lite annan färg på min fux ju... :angel:

Hittar ni några mörkbruna islandsträns?

Svart skitfult på fux? Ha, det märks att du aldrig sett mig och min ponny!;) Hon har svart dressyrutrustning och mörkbrun hoppning, hon är SKITSNYGG i både och.:D

Däremot har jag svårt för ljusbrunt (tabacco) och den lite vinrödbruna nyansen på fuxar, ick.

Senast ändrad av en moderator:

*lånar*
Allt beror ju på vad för fux det gäller, det finns ju massor av olika färger. Min ena fux är nästan röd, ser eldröd ut, och då ser svart sadel aningen klumpigt ut, och den andra är lite mattare och ljusare, inte riktigt eldfärgad, och då ser svart helt plötsligt OK ut.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 817
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 598
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle vilja att det fanns olika länder där samhällena funkade på olika sätt - och att man kunde välja att bo i det land som passade...
Svar
8
· Visningar
1 635
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vilken färg?
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur