Brunt träns med remontnogrimma

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare breccia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 912
B

breccia

Tips? :)
Ska vara riktigt mörkt brunt, mässing eller silverspännen spelar ingen roll. Helst inte allt för dyrt.
Så, har ni några tips? :)

Jag tycker personligen att 1600 kr för ett träns är lite dyrt...

På granngården har de många fina träns, även med remontnosgrimma och de har bra priser också. Tror även att Eko har.

Farouk: 16ookr för ett träns :confused: Nej tack :crazy:

Mjo, jag får väl åka och kolla på EKO;- , Cheták tycker jag ju inte om men det är värt att titta på.

Breccia VILLE ha förslag på träns med remontnosgrimma, och jag gav henne ett :p
Sen är det väl upp till var och en att vilja lägga ut si och så mycket pengar...

Ge mig en smiley som tar sig för pannan, är röd i hela ansiktet och som suckar HÖGT, tack :o :D
(Missade totalt den meningen du citerade!)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
286
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
243
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
938
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka