Brunt träns och sadel till brun häst

Farle

Trådstartare
Är det dödstraff på att ha brunt till en brun häst? Satt och funderade lite när jag sökte runt... :p

Sv: Brunt träns och sadel till brun häst

Brunt går till ALLA hästar =)

Och nä, det är inte dödsstraff, däremot tycker jag personligen inte om ljusbrunt/london/etc på brun häst.

nä det är snyggt! svarta hästar är snyggare i svart, annars är brunt klart snyggast på alla andra färger!

Svar till alla...

Okej.. Men jag inbillar mig att brunt är dyrare, eller har jag fel? :o

jag tycker svarta hästar och skimlar ska ha svart, resten MÅSTE ha brunt :D ;)

haha nä det är det väl inte.. :p men det ser exklusivare ut. svart är skittråkigt ju.

nu borde den göra det.. hade lite problem :/

Det är ju skitsnyggt :love: B-ponnyn i brunt(hon är visserligen mörkfux, me ser ju brun ut)
203443281.jpg

2305121161.jpg

Senast ändrad:

Jag har brunt till min mörkbruna (klippta) häst. Skitsnyggt!! Väntar dock på att få se det bruna med sommarpälsen då hon blir lite rödaktig i tonen...men det borde bli snyggt då med:D

Svar till alla...

Okej.. Men jag inbillar mig att brunt är dyrare, eller har jag fel? :o

Däremot är det svårare att hitta det man vill ha. Det är nästan livsfarligt att välja brunt med mässingsspännen, jag rider fortfarande med svart träns (med mässigsbett till:crazy:)...men den som väntar på något gott...;) Fint kommer det iallafall att bli när jag är färdig och har hittat allt:)

Däremot är det svårare att hitta det man vill ha. Det är nästan livsfarligt att välja brunt med mässingsspännen, jag rider fortfarande med svart träns (med mässigsbett till:crazy:)...men den som väntar på något gott...;) Fint kommer det iallafall att bli när jag är färdig och har hittat allt:)

Fast jag tycker det är värre hitta brunt med SILVERspännen? Allt i brunt har ju mässing =/

haha, och jag får rida med svarta stigläder... till en newmarket sadel, nice. XD

Dödsstraff är det knappast. Smaken är ju som baken, brukar man ju säga.
Det skulle nog kunna gå att ha brun sadel och träns till en brun häst.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 267
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka