Bucas flughuva

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare kolungarna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 003
K

kolungarna

Jag fick flera rekomendationer om den ljusblå Bucas flughuvan när jag frågade vad som var bäst. (Tack alla ni som svarade, tyvärr fick jag inte tillfälle att läsa svaren och tacka förän det gått ett tag, därför tackar jag nu i denna tråd.) Min fråga nu är bara, vart köper man den?
Går det att beställa den från någon internetsida? Jag hittade inte någon sida när jag sökte.
Tack på förhand för svar.

/Kolungen

Sv: Bucas flughuva

Har du kollat om Börjes har den på postorder? Finns/har funnits i affären iaf. Billig där!

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: Ketrawzc
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 369
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 546
Senast: ildiko
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 262

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka