Bucas Shamrock Ultra

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Dieldi_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 416
D

_Dieldi_

Vad tycker ni om det täcket?

Jag har blivit erbjuden om att köpa ett sådant och iochmed att jag vill ha ett svett/innetäcke med kryssgjordar så låter detta perfekt.

Hur mycket tycker ni att det är rimligt att betala, det är ca 4 år, relativt välvårdat men inte trasigt eller något sånt?
Vad tycker ni?

Skulle kunna tänka mig att lägga ut ca 300-400 för ett i gott skick. Inga skråmor eller liknande. har ett själv som transporttäcke. Är nöjd med det :)

Om inte gossen var en täckesätare så skulle det var ett perfekt stalltäcke också. Nu vill jag dock inte att han ska bita sönder ett täcke som kostade migen hel del hundralappar vid köp (köpte mitt på rea för 800 har jag för mig. De var dyra innan på granngården kostade nog över 1000 kr då annars tror jag de brukar ligga runt 800-900):smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 419
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 741
Senast: corzette
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 705
Senast: Bullen22
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 191
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31