Bucas Shamrock Ultra

D

_Dieldi_

Vad tycker ni om det täcket?

Jag har blivit erbjuden om att köpa ett sådant och iochmed att jag vill ha ett svett/innetäcke med kryssgjordar så låter detta perfekt.


Hur mycket tycker ni att det är rimligt att betala, det är ca 4 år, relativt välvårdat men inte trasigt eller något sånt?
Vad tycker ni?
 
Skulle kunna tänka mig att lägga ut ca 300-400 för ett i gott skick. Inga skråmor eller liknande. har ett själv som transporttäcke. Är nöjd med det :)

Om inte gossen var en täckesätare så skulle det var ett perfekt stalltäcke också. Nu vill jag dock inte att han ska bita sönder ett täcke som kostade migen hel del hundralappar vid köp (köpte mitt på rea för 800 har jag för mig. De var dyra innan på granngården kostade nog över 1000 kr då annars tror jag de brukar ligga runt 800-900):smirk:
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 206
Senast: Fiorano
·
Ridning Jag hyr en ponny som jag rider och sköter 4-5 dagar i veckan. Har stor frihet och får lägga upp ganska fritt. Ponnyn är äldre men...
Svar
18
· Visningar
3 679
Senast: Cambrie
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 784
Senast: Emine
·
Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
2 352
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Flytta eller ej?
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp