bucas transpostrskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ztrawberry Zling
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 757
Z

Ztrawberry Zling

Hej!
Jag behöver nya transportskydd och såg de nya bucasskydden i Börjeskatalogen. Jag gillar modellen, men hur mycket broddtramp o.d klarar materialet tro? Är det ripstop i yttermaterialet tro?
Någon som har Bucasskydd sen tidigare och kan dela med sig?

Sv: bucas transpostrskydd

Jag har såna. Jag har haft dom i ett par år, men bara använt dom kanske 10 gånger. Men pållen har haft dom med och utan skor och broddar, och dom har hållit.

Jag har också funderat på att köpa dessa men jag undrar om man kan beställa dom från någon annan i blått? Någon som vet det? Om jag inte minns fel så finns det olika modeller av bucas transportskydd. I Börjeskatalogen finns bara en modell och en färg. Någon som vet?

finns väl egentligen inga skyd som klarar broddtramp när hästen väl har satt igång.
Men de är väldigt snygga :d

jag har haft mina i flera år o använt rätt flitigt, men bakskydden är lite trasiga längst ner, men de har väl varit ngt långa till mitt sto så hon har trampat lite på dem.
annars tkr jag de har bra passform, lite lagom tjocka så helt klart prisvärda!

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka