Bucastäcken online.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare asa_gasa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 570
A

asa_gasa

Nu var det ett tag sedan jag var här och surrade och även ett tag sedan jag surfade runt på internetbutikerna.. Så jag har lite dålig koll :smirk:

Dock har min pärla till totto strimlat fyra täcken denns säsong. :crazy: Så ett nytt regntäcke står på inköpslistan till våren. De enda han haft som hållt är bucas och svea. Nu undrar jag om ni vet någon internetshop som saluför bucastäcken? Ev kan jag tänka mig ett rambo till honom. Då tycker att de verkar lovande.. Men vill ha ett med vanlig halsskärning. Någon som har någon tips på modell där? Ev någon som har erfarenhet av annat täcke med bra hållbarhet. Prisklass har ingen betydelse.

Tack på förhand :bow:

Sv: Bucastäcken online.

börjes säljer ju bucas - och visst är de underbara, är inne på mitt tredje nu, mina två första höll i ganska exakt 10 år, då var de fortfarande hela men läcke som såll efter lite för täta tvättar (minst 2 per år) så det nya tänkte jag tvätta så lite om möjligt och borsta rent istället!

Tack för svaren. :)

Jupp. Har fem bucas i min ägo. Ett regntäcke med 11 år på nacken, och det är fortfarande helt! Hör och häpna :) Ett näst intill nytt vintertäcke och ett regntäcke med ett par år på nacken till ponnyn.. o så två innetäcken. Helhärliga allihopa :love: och som sagt.. utetäckena håller för min grålles starka tänder. Inte mkt som gör det:smirk:

Det va längesen man såg till dej här :)
Jag har varit lite "anti" Bucas för min ena häst fick jämt skav av dom, fast det va i och för sig rätt många år sen (gamla modeller oxå kanske). Men nu har jag faktiskt köpt ett par Bucas täcken till min nya.
Börjes har lite fler Bucastäcken i affären, för i katalogen har de väl bara ett regn- o ett vintertäcke va?
I affären hade dom (just nu) ett blått fleecetäcke, ett blått svettäcke (minns inte vad det heter, kan varit Power-täcket), ett blått regntäcke för 650 kr (detta fanns tyvärr inte i 145 annars hade jag nog köpt det), ett blått termo för 475 kr! (köpt varsitt till mina, verkar super! rätt tjocka), ett grå/rutigt termo för ca 900, oxå det rätt tjockt. Sen fanns det även ett vintertäcke med hals (tror jag). Kollade inte vad det kostade dock.

Om det är regn du vill ha så kan du ju ringa Börjes o höra om dom har det i din stl (kan va lite utplockat kanske, eftersom det inte är ngn katalogvara) och i så fall kan dom säkert skicka det till dig. Det va ju billigt iallafall! Förhoppningsvis bra oxå, men det såg fint ut.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka