Budget-täcke

Septicemia

Trådstartare
Nu är det så här: Jag vill köpa ett regntäcke,ofodrat ev. fleecefodring. BILLIGT. Det behöver inte hålla flera säsonger, utan bara i år, tills pengarna räcker till ett bättre. Så, vad är era erfarenheter av olika billiga regntäcken?
Något som har hållit 1-2 säsonger eller längre? Var har du köpt det?
Har inte tid att spara till ett dyrt just nu, det behövs snarast!

Sv: Budget-täcke

Kolla på börjes, har bara bra erfarenheter av deras billiga täcken.
Mycket för pengarna.

Börjes billiga, går nog inte att få bättre och hållbarare täcken för en billig peng. Håller tätt över hela dan i ihållande nederbörd, bra passform och mycket slitstarka och håller många säsonger, har impreg. dem efter tvättar och de blir som nya varje gång.

har du kollat tradera där kan man göra en massa fynd...
köpte ett horseware amigo summer regntäcke för 360kr (nytt)

vissa av dom!!:devil:
Jag köpte ett i sommras, grått med blå, vit, röda kant band med ett svart stretch tyg i som foder! Det gick sönder i fodret på TVÅ timmar:devil: :devil:
Men vet att andra täcken där är jätte bra!!

Kan bara hålla med de övriga. Har köpt Börjes billiga regntäcke och är kanonnöjd. Är inne på 3:e säsongen nu. Som nytt ännu.

Om du nu är intresserad av att höra min åsikt också så håller jag med ovanstående. Börjes täcken är billiga.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 309
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
641
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 464
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck