Buke strular?

Sv: Buke strular?

Min krånglar när jag laddar trådar, det "fryser" ibland.

japp, men de är snarare våran anslutning som krånglar så att ingenting funkar i princip :smirk:

fast så gör de bara om ja laddar någonting :smirk:

:confused: Får prova att starta om då kanske... ser bara trådarna som var från igår när jag loggade ut. Och de nya inläggen öppnas inte och så. de andra sidorna funkar

Precis så är det för mig också. Jag kan inte se några nya trådar och inga nya inlägg i trådarna. :mad:

Tex; När jag skriver ett svar i en tråd som är på t ex 3 sidor, så när inlägget skickats så kommer det upp 6 sidor...:mad:

Har provat att logga ut

Kollar om det kommit något nytt inlägg i tråden, detta är enda sättet att kolla det på:mad:

*gnällig*
Har kollat nu och det är bara gnägg, ungdom och äldre ungdom som strular.

Lånar knapp

För mig har det strulat ordentligt i några dagar. Mest på kvällen. Igår var det lättare. Annars har jag inte ens lyckats att logga in. Men nu blir det bara bättre igen (hoppas jag).

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 643
Senast: Gandalf
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 283
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 611
Senast: Gabby_Ossi
·
Hemmet Är på gång med att försöka bygga om mitt kök, och funderar mycket på hur jag borde göra kring spis/ugn. Köper jag en klassisk spis, är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 144
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18